33% większaefektywność wydańz systemem Agilero WES

Klient

ProOffice to jedno z wiodących przedsiębiorstw w polskiej branży biurowej, obecne na rynku od 1993 roku. Asortyment firmy obejmuje ponad 10 000 artykułów. Marka obsługuje międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe, sieci handlowe, jednostki samorządowe i przedsiębiorstwa MSP. Firma zapewnia 24 godzinną realizację zamówień w Małopolsce oraz 48 godzinną na terenie kraju.

#art.biurowe #papiernicze #dystrybucja #e-commerce #MSP

Agilero wspiera ProOffice nieprzerwanie od 2012 r.

Potrzeba / wyzwanie

Wraz z rozwojem firmy potrzebą biznesową ProOffice było usprawnienie logistyki i ograniczenie kosztów realizacji procesów logistycznych w celu zwiększenia marży operacyjnej, przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi zamówień od klientów.
Management ProOffice szukał poprawy realizacji procesów magazynowych poprzez automatyzację ich realizacji oraz elektroniczny obieg dokumentów pomiędzy działem sprzedaży a magazynem.

Wdrożone rozwiązania

System Agilero WES

Implementacja u Klienta

System Agilero WES

  • automatyczne pobieranie zleceń do realizacji oraz automatyczne zamykanie zrealizowanych zleceń w systemie Comarch XL -integracja w czasie rzeczywistym z systemem Comarch CDN XL na poziomie API oraz bazy danych
  • przekazywanie zleceń do magazynierów na terminale radiowe w czasie rzeczywistym (system transakcyjny)
  • automatyczne nadawanie zleceń w systemach kurierskich oraz automatyczny wydruk etykiet kurierskich i etykiet adresowych – integracja z systemem Comarch CDN XL (Gonet CRM i systemy kurierskie UPS, GLS)
  • dodatkowy moduł kurierski dla kurierów własnych dystrybuujących zlecenia bezpośrednio, możliwość śledzenia statusu i terminu dostarczenia przesyłki do klienta
  • zastosowanie inwentaryzacji towarów z kontrolą ilości oraz dodatkowo z kontrolą lokalizacji

Rozwój systemu Agilero WES

  • generowanie numerów paczek na podstawie dokumentu WM lub handlowego
  • planowanie ścieżki zbiórki towaru z uwzględnieniem podziału na magazyny
  • drukowanie etykiet z aplikacji PC
  • moduł statystyk inwentaryzacji
  • raport obciążenia kierowcy oraz wydruk listy dla kierowców
  • dostosowanie do technologii .NET 4

Obsługa powdrożeniowa – service & hotline

Efekty wdrożenia w ProOffice.

wzrost dziennego wydania
redukcja zatrudnienia w dziale handlowym
4-miesięczny zwrot z inwestycji
krótszy proces inwentaryzacji
redukcja liczby błędów i reklamacji w procesach przyjęcia i wydania

Chcesz wiedzieć co możemy zrobić dla Twojej firmy?

    AGILERO Sp. z o.o.

    ul. Ostatnia 1c
    31-444 Kraków
    biuro@agilero.pl