Klient
ProOffice to jedno z wiodących przedsiębiorstw w polskiej branży biurowej, obecne na rynku od 1993 roku. Asortyment firmy obejmuje ponad 10 000 artykułów. Marka obsługuje międzynarodowe korporacje, instytucje finansowe, sieci handlowe, jednostki samorządowe i przedsiębiorstwa MSP. Firma zapewnia 24 godzinną realizację zamówień w Małopolsce oraz 48 godzinną na terenie kraju.
Agilero wspiera ProOffice nieprzerwanie od 2012 r.
Potrzeba / wyzwanie
Wraz z rozwojem firmy potrzebą biznesową ProOffice było usprawnienie logistyki i ograniczenie kosztów realizacji procesów logistycznych w celu zwiększenia marży operacyjnej, przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi zamówień od klientów.
Management ProOffice szukał poprawy realizacji procesów magazynowych poprzez automatyzację ich realizacji oraz elektroniczny obieg dokumentów pomiędzy działem sprzedaży a magazynem.
Implementacja u Klienta
System Agilero WES
- automatyczne pobieranie zleceń do realizacji oraz automatyczne zamykanie zrealizowanych zleceń w systemie Comarch XL -integracja w czasie rzeczywistym z systemem Comarch CDN XL na poziomie API oraz bazy danych
- przekazywanie zleceń do magazynierów na terminale radiowe w czasie rzeczywistym (system transakcyjny)
- automatyczne nadawanie zleceń w systemach kurierskich oraz automatyczny wydruk etykiet kurierskich i etykiet adresowych – integracja z systemem Comarch CDN XL (Gonet CRM i systemy kurierskie UPS, GLS)
- dodatkowy moduł kurierski dla kurierów własnych dystrybuujących zlecenia bezpośrednio, możliwość śledzenia statusu i terminu dostarczenia przesyłki do klienta
- zastosowanie inwentaryzacji towarów z kontrolą ilości oraz dodatkowo z kontrolą lokalizacji
Rozwój systemu Agilero WES
- generowanie numerów paczek na podstawie dokumentu WM lub handlowego
- planowanie ścieżki zbiórki towaru z uwzględnieniem podziału na magazyny
- drukowanie etykiet z aplikacji PC
- moduł statystyk inwentaryzacji
- raport obciążenia kierowcy oraz wydruk listy dla kierowców
- dostosowanie do technologii .NET 4
Obsługa powdrożeniowa – service & hotline